Post by maycalmeebigne on Mar 8, 2022 13:14:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket City Free ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket City Free IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Pocket City Free 2022 version ▞▞▞
Dette er en utmerket måte å bygge et spill på. Gratisversjonen har svært få og ikke-påtrengende annonser, samtidig som den lar en bruker nyte spillet til det fulle. Når du har krysset et visst nivå av avhengighet for spillet, er det fornuftig å kjøpe fullversjonen. Spillet i seg selv er veldig godt tempo, på din egen hvile uten noen forpliktelse til å handle snart eller fortsette å trykke. Spillet er ikke komplisert i det hele tatt og kan også læres av nybegynnere. Mer enn bybyggingsspillet er dette en utmerket tilnærming til å bygge og tjene penger på et spill.
Pocket City Free Simuliaciniai hyn
For restriktiv til å være en ekte bybygger. Selv simcity, the og simcity, er ikke så forkrøplet. Du trenger separat kraftledning og vannrør, men dens bunt sammen med grunnveien.veldig dårlig dag det handler om min ultra strålende by og en feil dukket opp som reduserte pengene mine selv om det er det samme, skatten er moderat, sonene er de samme og fritidsbygget er bygget og det jeg så bymåleren var ok, men ikke. og en til forslag kan vi oppleve sandkasse, vær så snill.
Jeg liker spillet veldig godt, men jeg vil gjerne at dere legger til militærbaser og militærhavner og selvfølgelig militære flyplasser.
Spillet var fint, litt kjedelig kanskje, men etter noen nivåer begynte skjermen å blinke svart. Først var det bare på et middels zoomnivå, men så startet det med nær- og fjernzoom også. Spillet ble umulig å spille.
spillet går plutselig til hvit skjerm og er uspillbart, må startes på nytt og det er irriterende .good spill tho
bra spill, men hver gang en tornado treffer krasjer spillet mitt. vær så snill å fikse
Det faktum at dere kommer med en dristig påstand om at de ikke har noen mirkotransaksjoner i spillet, men får oss til å betale 4$ for sandkassemodus virker som et slag i ansiktet, og jeg følte at jeg også har løyet.
Sandbox-modus må betales for.
Jeg liker dette spillet, men jeg liker ikke hvordan kartet ikke kan utvides. Jeg vet at et større kart kan føre til mer etterslep, men byen min bruker opp all tilgjengelig areal og jeg har problemer med å få plass til nye bygninger. Og selv på de laveste kvalitetsinnstillingene har jeg fortsatt enorme mengder lag.
Måtte bare spille litt før du forpliktet deg til den betalte versjonen, men du kan spille dette helt hvis du vil. Jeg føler bare at denne (gratisversjonen) fortjener pengene mine.
Du trenger ikke SimCity eller Skylines! Dette er oppriktig det beste mobiltelefonspillet jeg har installert så langt (av hundrevis). Annonser? Hvilke annonser? Slik lager du et gratisspill riktig! Spillet er veldig vanedannende! Kontrollene er mobilvennlige og føles helt riktige. Ingen mikrotransaksjoner, lar deg spille for alltid.
Det er et veldig dårlig spill, jeg kunne ikke hatt spillpenger
Spillet går bra, men når jeg prøver å se annonser blir skjermen svart.. Da må jeg avslutte spillet og komme til play-butikken for å gå tilbake til spillet igjen....
Elsket det bortsett fra de KONSTANTe krasjene. Ved å bruke en note 9 og jeg krasjer omtrent halvparten av tiden jeg plasserer en vei. Det er det eneste som stopper meg fra å kjøpe spillet. Vennligst fiks.
Spillet er flott og grafikken er ok.. men hvorfor ha sandkassemodus hvis du må betale for det? sandkassemodus er ment å være gratis slik at du kan lage drømmebyen din.. 3 ⭐
For folk som er for blakke, vert et eksempel på arrangementet, det er 1500$, hvis du er vert for det, vil du motta 2000$ etter arrangementet, bare fortsett å spamme og gå opp til du får raketten, hvis du får den, spam raketter fordi det vil gi deg 100K$ hver rocket ble skutt opp
myVEGAS Slots 拉霸角子老虎機遊戲 博奕 pgzp
Det er et flott uformelt spill kan jeg si, men jeg har nettopp installert det og etter å ha spilt litt får jeg en hvit skjerm der jeg bare kan se Hud
Praktisk talt ingen annonser med mindre du trenger penger raskt. Opplæringen forklarer alt. Mange ting å gjøre med byen din. Du kan kontrollere skatter og sjekke satsene til byen din. Alt i alt flott spill!! Jeg spilte dette spillet i timevis, og jeg er ikke lei det ennå!
Spillet blir laggy, henger, krasjer og tregt når du har nådd høyere nivå. Du bør fikse dette spillet.
Hvorfor i helvete forsvant min frelste by. Dataene mine mistet nettopp!!! Det er et bra spill, men nå hater jeg det!!!!!
Pocket City Free Simulacije kcn
Altfor forenklet til å være hyggelig. Spillet presenterer byrøving/bygning/planlegging på en forenklet måte, og skaper en illusjon om at ethvert problem kan løses med letthet med diktatoriske krefter. Du har ingen vanlige utfordringer eller problemer som ville oppstå i det virkelige liv. Ingen innbyggernes engasjement, ingen protester, ingen forfall i infrastruktur, skattlegging er ikke på langt nær så komplisert som burde være, det er ingen korrupsjon og en tilsidesettelse av naturen. Alt spillet lærer er at utnyttelse lønner seg.
Flott spill, men kontrollene kan være litt bedre, det ville også vært fint å kunne rotere bygninger
fint det "gratis" spillet ditt er ikke gratis det er så mye låst bak en betalingsmur slutt å lyve jeg hater utviklere som dette
Jeg spilte dette spillet i 2 timer om morgenen (kl. 11.00-12.00 Philippines Pacific Time) og er på nivå 29, så vanedannende at jeg skulle ønske det hadde et hav ved elven og også kloakk og fornøyelsesparker i spillet (OPPDATERING 9. AUG. 2021: Jeg på nivå 119 NÅ) og det er kjedelig, så jeg avinstallerte det og jeg installerer igjen og er på lev 1
Hyggelig, men veldig feil.
Det er bare rart og kjedelig
Pocket City Simulation kuhh
Lyden gjentar seg stadig.
Jeg elsker konseptet med spillet, og jeg liker annonsesystemet, i motsetning til andre spill, kaster ikke dette spillet annonser til deg tilfeldig, du kan velge å se en annonse. Jeg liker også de fine (noen ganger rare) kommentarene som de små sier. Alt i alt er dette et veldig kult spill. 👍
Motorveiene/motorveiene må være tre felt brede på hver side, og de krever utvekslingsmuligheter. Jeg forstår ikke hvorfor en motorvei ikke kan kobles til strøm eller vann, og det er litt latterlig.
Virkelig morsomt spill, jeg liker det veldig godt, MEN det er veldig begrensende. Etter at du har fylt landet ditt, er du ganske ferdig. Den betalte versjonen lar deg gjøre mer. Men jeg fullførte dette spillet på et par timer. For begrensende
Hater spill jeg kan ikke hoppe over den irriterende "veilederen"
Spillet går ikke så glatt.
når jeg når nivå 21 og over opplever jeg alltid lagging, bedre fikset det.
fungerer ikke. jeg trykker og trykker og ingenting skjer.
Det var greit, men jeg kom til et visst punkt og spillet klarte ikke å håndtere hvor stor byen var. Jeg ble lei av etterslepet og avinstallerte.
Kjedelig, dårlig, akkurat som simcity, men verre.
Pocket City Free سیمولیشن vyix
Krasjet da jeg spilte dette
Beste spillet for å drepe litt tid / chill. Veldig enkelt å plukke opp og spille, veldig uformell, men med mange planleggingsmuligheter for folk som ønsker å gjøre det "perfekt". Sterkt anbefalt! Også, hvis du liker det, vurder å kjøpe fullversjonen, støtte utviklerne! Ganske billig og gir flere spillmuligheter.